Pubafton @jobbet

0kommentarer

Är nyss hemkommen från jobbet. Haft en lååååång dag där.

7.00 - ca 22.00 , wohooo ;)

Först vanlig jobb-dag fram till 16, sen bara på't igen o förbereda till kvällen osv. Buffé med massa go'saker ;)

Lax, romsås, potatis, kalkon, rostbiff, potatissallad, 3x sallad, bröd....

Ja, nog blev pensionärerna mätta och belåtna, och sen alkohol på det, så blev nog kvällen perfekt (med lite live-musik & dansgolv såklart)

Maten var uppskattad, till o med så jag personligen blev tackad. Personalen pratade i mikrofon inför gästerna. Helt hux flux hör jag mitt namn, som säger att jag ska "Ta åt mig", för den goda maten. Ja vilken tur då ;)

Nu ska jag sova ett par timmar, sen upp o jobba igen. Men har ju faktiskt sovmorgon till 7.30. Hör på den ni ;)

Natti '

Kommentera

Publiceras ej