Det ska va' husvagn!

1kommentarer

Solen har visat sig i flera dagar. Helt otroligt!
Även fast det blåser som jag vet inte vad, så får man ju vår-känslor iaf :)
 
Nu har jag tagit mitt släp o släpat mig till mitt nya tillsvidare, hem. Husvagn i Vilsta!
Hade tänkt spendera min för-sommar, sommar & sen-sommar här. Ja, varför inte?
Jag har riktigt nära till jobbet (där jag för övrigt kommer spendera den mesta tiden), bra träningsmöjligheter (som jag alltid velat, nu när mitt gym-kort går ut), får testa att bo själv (ja, någonstans måste man ju börja) & jag får utnyttja solens timmar till max (en låååång semester). Det kan väl inte bli bättre ..
 
Så det är min plan för de kommande månaderna! Inatt blir min första natt här, helt själv.
Har umgåtts hos min pappa i helgen. Ja, vissa har det ju så bra så man drar utomlands idag. Men det förtjänar dom nog :) Så jag & Mikaela skjutsade de till Örebro flygplats. För önska de en riktigt underbar resa, o sola för mig med!! Så blek som jag är just nu, usch. Jaaaa, jag vill också utomlands. Är så himla avis, så det finns inte!
 
Nu står det fruktsallad på menyn. Och den görs sig ju inte av sig själv. Så det är lika bra att jag går 2 steg, till mitt enormt stora kök, och mixtrar ihop något gott!
 
Ciao
 

1 kommentarer

Frun

20 May 2013 19:45

Hejhej. Blogga tack :*

Kommentera

Publiceras ej