SUMMERBURST

0kommentarer

Aldrig har jag då varit på en riktig konsert, eller jo, Avicii. I spöregnet, under ett par timmar...
 
Det här var annorlunda. En tågresa ner mot Göteborg, som varade en hel helg med min fina vän Sara. Fanns inget att klaga på alls!
Hotellet, med våran lilla svit & bästa utsikten. Ullevi, där festivalen hölls, var max 200 meter ifrån, hörde liksom musiken från rummet. Helt otroligt.
 
Sååååå, alla dessa underbara DJ's. Om dom inte fanns, vad skulle då musik vara?
En väldans mycket dans, dricka & musik. Hela helgen lång. 
Och vädret kan jag verkligen inte klaga på. Soooooooooooool ...
Fick även plats med lite mat emellanåt, och några timmars sömn varje natt! 
 
Som sagt. Det kunde inte ha blivit bättre. SUMMERBURST i Göteborg, helt klart bäst!
 
Festivalen vart över förväntningarna. Allt jag drömde om och hade kunnat hoppats på, det blev verklighet.
 
House-musik, sol & värme, zink-hinken med go'dricka, liseberg min dröm-festival-outfit (shorts, linne, converse & solglajjor) och dans, kan man lugnt säga. Fötterna & benen värkte till max!
 
Jag måste bara säga. Summerburst.... Summerbust...Summerburst... Nästa år kör vi på't igen, men kanske strået vassare, vem vet ;)
 
Aja, tog minst 600 bilder... tänkte inte lägga upp alla, men här kommer några. Akta er, här kommer en BILDBOMB!
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej