Kryssning #2 för denna månad

0kommentarer

En vecka senare, var det dags för mig att åka till Stockolm igen. En kryssning med mina "tanter" väntades.
Viking Cinderella denna gång, "festbåten". Och det kan man verkligen säga...
 
Vet inte vad jag ska berätta..Mycket hände... Ingen buffé dock, men allt annat var perfekt ;)
 
Det som händer på Cinderella, stannar ju på Cinderella..Så är det ju bara ;)
 
Men vi hade riktigt tur med vädret. Kunde sitta ute på soldäck o lyssna  på mysig musik o dricka gott.
Kvällen fortsatte LÅNGT in på småtimmarna, med alkohol, dans & musik. T.o.m jag fick bugga, usch!!
Men det bästa var nog att jag fick med mig mina tanter på akterdäck, där DJ'n var.
 
Champagnedusch, musiiiiik & dans under bar himmel. Mmhmm, det låter inte helt fel va!?
 
Jennie, Moster & Susanne, och jag såklart. Vilket gäng, vi visste exakt hur vi skulle festa & ha kul ;) Puss på er!
 
 

Kommentera

Publiceras ej