Fylle-dag nr. 2

0kommentarer

Under den helgen körde jag en 2-dagars. Två dagar med fest & party.
 
Direkt hemkommen från en utav de bästa kryssningar jag varit på, var det full fart mot Kungsör med min allra bästa vän. Mot pappa!
Vi hade blivit bjudna på fest hos våra grannar. 
 
Hade då aldrig varit på partaj ute på landet.. Men nångång måste ju vara den första! Och jag ångrar det verkligen inte ;)
 
Tårt-buffé när vi kom dit, vin, cider, bål, korv med bröd mitt i natten. Dj-båset med lampor & allt. Människorna. Ville aldrig gå därifrån, hade det så trevligt! Småtimmarna började titta fram & solen började gå upp, så då tog vi oss en promenad hem genon skogen.
 
Efter denna underbara helg, var man helt slut. Men det var det verkligen värt, länge sen man hade så kul :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej