Galaxy kryssning

0kommentarer

Har äntligen fått in mina bilder från mobilen. Bättre sent än aldrig!
 
Så lite uppdatering från min sida då.
 
För en vecka sen (ungefär) åkte jag på kryssning. Det var galet!
Hur underbart som helst att få komma iväg en sväng :)
Vet inte direkt vad jag ska säga mer om den resan, men helt klart minnesvärd!
Överraskning med SKUMPA i hyttan, av min gulliga vän! Som sen fortsatte med annan god dricka.
3 hinkar... Låter ju inte bra. Men det var bra, för det var gott ;)
Och...Jag sov t.o.m 6 timmar under kryssningen (helt otroligt ju!!).
 
Så en utvilad Rebecka kom hem med ett glatt humör, så hon kunde jobba ordentligt dagarna efteråt.
 
Kryssningar är nog bland det bästa jag vet. Fast ingenting går ju före en utlandsresa till värmen!!! ;)
 

Kommentera

Publiceras ej