En present till min underbara pappa

0kommentarer

hellu bloggen!
 
Då var det söndag igen. De få lediga dagarna man har, går alldeles för fort tycker jag.
Nyss fredag ju... Men, har haft en otroligt bra o händelserik helg :)
 
I fredags var det lite festande. Jag & min bästa vän. Hon o jag kan den saken! Kvällarna med dig blir alltid bra! Hur det än slutar ;) Lite sömn, men vad gör det? :)
 
Lördagen var det dags för lite extrajobb. Serveringsjobb på en ungersk födelsedagsfest, riktigt kul (som vanligt). Och trevligt att få träffa några gamla lärare ;) o t.o.m jobba med dom :) Underbart!
 
Idag är det ju fars dag. Så har varit ut till min pappa o hälsat på. Hann med allt möjligt. Presenter, mat, tårta, promenad, jobb och tv-spel. Han & jag är ju alltid så himla effektiva!! Min pappa & jag är helt klart bäst ;)
Och förresten, GRATTIS till dig pappa, på fars dag!!!
 
Jag ville göra något speciellt, något som egentligen inte funkade, men testade iaf. Visste att det var många nomineringar, men det är ju tanken som räknas :) Jag har faktiskt nominerat min pappa till Rix fm's "Hyllar din pappa". Han kunde vinna en drömresa värd 15000 kr. Här är iallafall min nominering till dig:
Och kom ihåg pappa, du är bäst!!!!!!!!!!!!!! Jag ville verkligen att du skulle vinna det här, för du är verkligen värd det!
 
"Min pappa är den pappan som alltid får mig att le, som aldrig ger upp och som kämpar sig genom sina sjukdomar som kommer en efter en. Operation efter operation, nu är han värd en avkopplande resa, bara få kunna koppla av. Ligga på en solstol vid stranden eller i en hård sjukhussäng? Jag känner min pappa, jag vet var han vill vara... I värmen! Sjukdomar, slit på gården hemma & sitt vanliga jobb, Att han har fått det att gått ihop, det förstår jag inte. Men det är bara ett bevis på att min pappa är rätt så bra! Rättare sagt, han är den bästa pappan man kan ha. Jag vet att det är min pappa som förtjänar den fantastiska resan!"

 

Ciao!

 
 
 

Kommentera

Publiceras ej