Ang. 21 december...

0kommentarer

Go'kväll på er ;)
 
Haft en bra dag? Jorå, det har jag. Jobb som vanligt :)
Så nu sitter man här o varvar ner lite, innan maten är klar och så vidare!
 
Och som vanligt går jag alltid in o kollar nyheterna, på aftonbladet (har blivit som en ovana, hehe)
Gissa vad jag möter dårå? Så klart att just jag ska se det.
Jag har redan sagt det, och jag står fortfarande för det. Jag kommer inte köpa några julklappar innan den 21 december, för jorden kommer gå under då. Är ju livrädd! För enligt teorierna stämmer ju allt.. Allt med katastroferna i världen, ovädret o klimatet... 
känns onödigt att köpa julklappar som ändå ingen kommer att hinna få?
 
Det har alltid varit sagt, "år 2012"... och jag tror på det, vet inte varför. Får väl se helt enkelt ;)
Tråkigt om det vore sant, för då är det inte långt kvar innan allt försvinner. Då har jag ju inte hunnit levt mitt liv!
 
Men men, som sagt, det återstår att se!
 
Kommer bli stressigt med julklapparna om jag väntar. Lite beslutsångest har jag allt ;)
 

Kommentera

Publiceras ej