Update

0kommentarer

DET ÄR LOV! och jag är överlycklig :)

Onsdagen blev lite speciellt, blev ingen kökslektion för mig. Jag fick hjälpa stackars Tove som var ensam i serveringen istället, alltid kul att få underhålla sina serveringskunskaper!!

På torsdagseftermiddagen blev det en tripp till ekängen, där vi provsmakade lite mat till studenten.
Blir att beställa "plankor" till den 9e juni, blir nog helt okej, och gott :)

Idag är det fredag, och nu kan man börja tagga ordentligt tills på måndag, STUDENTKRYSSNING!
Har iallafall varit till FiveFiveNails idag, och gjort manikyr & pedikyr. Direkt efter det blev det till frisören.
Så nu har man fixat frisyren, lite kortare & bättre...

Ska nog ta mig en lite städrunda nu, innnan jag hittar på något bättre lite senare :)

Kommentera

Publiceras ej