Nelly High Heels

0kommentarer

Då var det lördag nu då! Skönt att bara kunna ta det lugnt, inte behöva tänka på något speciellt...
Ska snart ta min lilla pärla och åka ut till min pappa, där jag övernattar inatt!

Men gårdagen då: Helt sinnersjukt kul/jobbigt/spännande & trevligt!
Det var så värt det att stå o köa i nästan 3 timmar (!!!!!) . Bara stå i en kö så länge är ju helt sjukt, haha.
Att tjejer gör vad som helst för att få ett par skor!
Fick lite ont i fötterna efter ett tag, och mot slutet blev det lite kyligt ute. Vem hade tänkt på att ta med sig extra kläder?

Kl 21.00 var det insläpp. Och jag & Mikaela var nog bland top 25. Nelly High Heels var på plats på Brasse, där de 100 första skulle få en varsin välfylld goodiebag & ett par skor (inträde 100:-). Varenda liten krona var värd den där kvällen. En vimmelbild, välkomstdrink, mingel bland alla skor, OnePiece, dans & sist den där goodiebagen (som innehöll en klänning, underkläder, nagellack, Sb12 och ett läppbalsam!

Hela kvällen var AWESOME, hehe. Jag är riktigt nöjd!!!

Tycker dock synd om Sara som kom in som nummer 102, så hon fick ingenting :(






Kommentera

Publiceras ej