Så typsikt mig

0kommentarer

Ja, alltid ska allting hända mig.

Mina senaste 3 dagar har jag haft fullt upp med att vara orolig över min kropp.
Vaknade i onsdags och kände hur det kliade. Kliade över hela kroppen... så ser man att jag är helt röd prickig. Benen, armarna, händerna var fullt av utslag. Igår när jag vaknade var det värre. Då var det verkligen HELA kroppen. Försökte lindra besvären med nån allergi-tablett och kylbalsam. Troligtvis är det väl Nässelutslag, eller nåt.

Men nu är det på bättringsvägen. Som tur är!

Övernattade i Kungsör inatt. Blev en hel del Mario-kart på Wii om man säger så ;)

Men men, nu drar jag mig mot min underbara Mikaela. Som btw skaffat ny blogg!

-Hihi, hittade bilder från Playa del Inglés hos bästa vän igår. Glad tjej, ja! Så lägger väl upp några bilder på bloggen, sen :)


Kommentera

Publiceras ej