Nyår 2011

0kommentarer

Efter många om och men, så blev det i alla fall ett nyårsfirande för mig.

Även fast jag inte fick umgås med alla mina vänner, som jag ville. Så blev det iaf bra.


Började min kväll med Plankstek, hemmagjord av mamma.. Muums!
Och senare drog jag iväg och spenderade mina timmar med massa vänner.
Timmarna bara flöööög bort, typ.
Fick se alla fyrverkerier på stan, så då blev jag nöjd.

Kvällen/natten/morgonen slutade en aning sent. Eller tidigt, beror på hur man ser det iofs. Men vad gör det? Jag hade det underbart! ♥

Idag har man väl mått som man förtjänat. Men inte klaga nu Rebecka, bara att se framåt :)
Ett riktigt bra slut på 2011 och en riktigt bra början på detta nya år...

2012 - Here we go!


Söta Sara & Stiliga män!


Sara, Oscar & Ribbing. Tur att jag har er ;) ♥

Kommentera

Publiceras ej