2011

0kommentarer

Nu tackar jag för år 2011 och kastar mig in i år 2012...

Nya tag & Nya möjligheter!

Men en sak är säker, det är att år 2011 har varit bäst, helt klart bäst!!!
Allt som har hänt, allt som jag har gjort och allt jag har fått upplevt.



-Jag började året med att tatuera mig. Min första tatuering, och den är jag riktigt nöjd med.

-Jag har rest ganska mycket. Eller en hel del faktiskt, rättare sagt 4 gånger. Fyra gånger, utomlands.
Riktigt awesome. Första resan gick till Tjeckien och sen England, för 5 veckors utomalandspraktik. Vilken upplevelse, någonting jag aldrig kommer glömma! Jag, Emelie, Hauta, Madde, Tom, Alex & Hampus :)

Mina andra resor var till Rhodos & Gran Canaria. Rhodos med mamma & Lasse, en riktigt avkopplande vecka på ett underbart hotell!
Resan till Gran Canaria, med Mikaela. Går inte att beskriva, den var helt klart perfekt. Min första resa själv utomlands och jag njöt varje dag till max.

-År 2011, då mina vänner & jag fyllde 18 år. Den 8e september var det äntligen min tur att få känna hur det var att bli myndig. Att vara 18 känns hur bra som helst, kunna bestämma lite mer. Och få göra lite mer grejer. Krogen? Utomlands?

-Körkort. Exakt en vecka efter jag blivit 18 år fixade jag mitt körkort. Både teoriprovet & det praktiska på första försöket. Jag är så stolt, och väldigt glad att jag kämpade så mycket som jag gjorde under en period. Helt klart värt allt!

-Sommaren. Första året jag sommarjobbade. Känns bra att ha jobbat, och fått tjänat ihop lite egna pengar. Riktigt slit, men men.
Även några serveringsjobb har jag hunnit med. Något jag tyckte var såå roligt.

-Canon 600D. Min älskade systemkamera. Kommer aldrig ångra att jag köpte den, värd varenda krona!



2011 är ett år som jag alltid kommer minnas och se tillbaka på.
Min underbara familj & mina awesome vänner.
TACK!







Kommentera

Publiceras ej