Sunny Thursday

2kommentarer

Kollar ut genom fönstret, och ser att det fortfarande snöar ute.
Fast det är strålande sol också och det är väl det som gör att jag känner mig så glad idag!

Torsdag idag. Snart är det helg igen, haha.
Veckorna bara susar förbi. Det är det som jag gillar med mitt schema i skolan,
att dagarna går så snabbt. När väl måndagen är gjord, då är det snart fredag igen?

Nu blir det frukost för min del... innan det är dags för ett kvällspass i skolan, ett stort sällskap på 65 pers kommer till restaurangen. Spännande :)


2 kommentarer

chawan

02 Feb 2012 18:46

Hejsan! bra blogg men undrade bara en sak och undra ifall du kunde hjälpa mig lite.. jag läste på din blogg att du förra året fått ett sommarjobb på Mälarsjukhuset. Jag undrade bara hur du hade sökt till det? hur många veckor du fick jobba och vilka arbetsuppgifter det va. Skulle vara oerhört tacksam för svar mvh chawan

chawan

02 Feb 2012 18:58

oj försvann min kommentar?

Kommentera

Publiceras ej