Give me everything tonight

1kommentarer

Känns som det var år sedan vi var där. Då vi bara kunde släppa loss och njuta av varenda sekund.

Men så är det ju inte. Det är bara 3 månader sen. Men ändå är det så mycket som man kanske har glömt? Det var första gången då jag kunde känna att jag var vuxen, och kunde få fatta egna beslut, en resa där vi fick bestämma allt!


Resan till Playa del Inglés var fantastisk. Den där cidern på Arlanda kl 7 på morgonen, innan flyget skulle gå.. Nummer 33 på flygstolen (otursnummer?).. Den varma och fuktiga luften man kände när man klev ut.. Första doppet i den kalla poolen ... Irländska cidern Magners .. Bar-rundorna på ChinaWhite, Pacha & MTV .. Palmerna.. Citronträdet .. Maspalomasöknen, med hur mycket sand som helst.. Hoppbilderna på stranden .. Alla människor som vi träffade och dansade med..


Listan skulle kunnas skrivas som bibeln. Bara jag tänker på den resan blir jag helt galen. Och när jag hör den spanska musiken & allt som påminner mig om Gran Canaria blir mitt hjärta alldeles varmt. Som om hjärtat dunkar 2 gånger på samma gång som 1.


Jag kommer Aldrig förlåta mig för den sista kvällen. Då min mobil & kamera blev stulen. Det är någonting jag alltid kommer att ångra. Jag skulle ha varit någon helt annanstans, vid just det tillfället. Varför inte varit hemma på hotellet och packat ihop väskan?


Nej, den kvällen…det är något jag alltid kommer tänka på. Den ”bästa” kvällen/natten, blev den sämsta.


The past, is the past...


Jag hoppas vi nångång kommer åka tillbaka dit. För att återuppleva allt. Om jag hade pengar, skulle jag bjude min bästa vän på en resa dit. För jag ska dit, med ingen annan än henne!


JAG ÄLSKAR DEN ÖN -PLAYA DEL INGLÉS


1 kommentarer

Mikaela

12 Feb 2012 22:48

puss!

Vi ska tillbaka en dag! <3

Kommentera

Publiceras ej