@ my place

1kommentarer

Det blev ännu en fredags-hemma-kväll.
Men det hade jag faktiskt räknat med, eftersom imogon är det dags för loppis!

Ska försöka sälja så mycket som möjligt, o tjäna lite ca§h!!!  Så får väl se hur det går, spännande iaf :)

Har tagit mig ett bad. Och unnat mig lite mörk choklad, efter allt slit denna o förra veckan!
Snart 2 veckor, GO BECKA!!!

Blev en sån här fredag då det är hur mycket tankar som helst i huvudet.
Har så många drömmar här i livet, o minst sagt nu när jag tar studenten och så!
Folk börjar fråga vad man vill ha i studentpresent... men vadå, hur ska jag veta det?
Det ska ju vara något speciellt, & personligt :)
Men några av mina önskningar är iallafall:
*En Ipad/surfplatta
*En kaffemaskin
*PENGAR till en utomlandsresa (Pengarna som jag ska jobba ihop i sommar ska jag faktiskt spara!)
Inga speciellt personliga saker, men iallafall. Det är mina önskningar...

Och jag vill bara säga en sak till som precis kom upp i  huvudet:
Mina föräldrar, det är dom bästa personerna som finns i hela världen!
Inga som stöttar mig lika mycket som dom personerna! Jag älskar er ♥
Mamma & Pappa. All kärlek till er´!

1 kommentarer

kristina franzen

21 Apr 2012 09:00

Mamma och pappa älskar dig ochså över allt annat <3 <3 <3

Kommentera

Publiceras ej