FunCruises

0kommentarer

Ja, då var kryssningen över!

Och jag måste säga, den var GRYM :)
..o vädret var ju väldans, oregelbundet. Sol, regn & snö!

Aja, började med en bussresa med bara hög musik genom hela bussen, som sedan fortsatte med långa köer vart man än var/gick... Hälften av alla på båten var från E-tuna, haha, lite komiskt! 17 bussar här från stan tror jag!
Direkt efter påstigningen var det dags för buffé, och sen en sväng till tax-freen, där det handlades en hel del gosaker ;)

Fotografen gick runt hela kvällen i båten, så några kort blev man med på. Blev en massa dans, prat & vip-bord.
Kvällen/natten/morgonen slutade en aning sent, runt kl 8.. Så det var frukost innan sängdags, hah

Två timmar senare gick man upp igen för att inte missa massa roligheter, och man mådde som man förtjänade hela dagen...

Kryssningen var awesome, som alla mina kryssningar jag åker på brukar vara. Men den här var lite speciell, för det var bara massa ungdomar... ;) Verkligen någonting jag skulle kunna göra om!
Men helst inte dagen innan man ska jobba ...








Kommentera

Publiceras ej