Dags att ta tag i det här igen!

0kommentarer

Påsk-helgen är över och den nya veckan är i full gång!

Firade påsk hos papi. Massa mat & en hel del godis...

Men nu är det ändring på det.
Nu har jag börjat mitt "nya" liv, iallafall för ett tag. Och det känns riktigt bra!
Känner att studentklänningen ska sitta helt perfekt till den 9e juni ;)
Dag 2 idag!

Fixade även första delen i svenska Nationella provet idag, känns otroligt skönt!
Så nu är det bara att vänta till den sista delen om ett par veckor,
tills dess behöver jag inte gå på svenskalektionerna... hehe

Nu. Nu ska jag nog ta mig en städrunda i mitt rum.
Sen bara chillllllllllaaaa. Behöver lite lugn & ro nu, efter denna händelserika påsklovsvecka!
Hade ju mina "intro-dagar" inför sommarjobbet förra veckan, dagarna efter studentkryssningen.
Var ganska sliten om man säger så. Men känner mig stolt som har fixat sommarjobb iallafall :)

Pusss





Kommentera

Publiceras ej