Dag 1-Presentera dig själv

0kommentarer

Om ni inte visste...
så heter jag Rebecka Franzén. Jag föddes den 8 september 1993, så jag är 17 år i nuläget.
Jag bor i Eskilstuna, med min mamma och hennes sambo +hunden Tessi då.
Min pappa bor i Kungsör, och där är jag ungefär varannan helg. Där har vi en katt, som heter Felix.

Jag går andra året på Rinmangymnasiet här i E-tuna, Hotell & Restaurangprogrammet. Så jag pluggar till Kock. Valet som gjorde att jag började på HR, va nog det bästa val jag någonsin gjort. Min klass är helt klart bäst, och jag stormtrivs!

Jag är väl en snäll & glad tjej, det är vad mina vänner kallar mig iaf.
Så det är bäst att lite på dom.

På fritiden rider jag, på Vilsta ridskola. Jag har ridit i ungefär 11 år, och en så länge har jag inga planer på att sluta! Hästar är underbara!
Annars är jag mest med mina underbara vänner när jag har tid ♥

Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Fråga om det är nåt?! :)


Kommentera

Publiceras ej