Dag 3-Min bästa vän

2kommentarer

 Mikaela Kristoffersson.
Vart ska jag börja?!
Du är en så underbar person. Vi lärde känna varandra för lite mer än ett år sedan.
Men ändå känns det som vi har känt varann i flera år.
Jag kan prata med dig om allt, och det känns riktigt bra!
Du bryr dig och förstår mig.
Alla våra kryssningar vi har vart på tillsammans, helt otroligt. Så himla kul! Minnen för livet, och fler kommer det absolut att bli <3
Du är den vännen som betyder mest.
Det ska alltid vara du & jag. Mikaela & Rebecka, vänner för livet!
Eller hur?
Du ska veta att jag älskar dig min underbara vän!
Du är bäst!
PUSSSSSS
<3<3<3<3<3



Sara Klarin.
En sån härlig person har jag nog aldrig träffat.
Först Edvardslund, sen buss-kompis och nu till något som inte går att beskrivas med ord.
Du får aldrig lämna mig, hjärtat. Du stöttar mig genom varje dag, hur skulle jag klara mig utan dig?!
Sara, du är gryyyym.
Jag älskar dig!
<3<3<3<3<3




Alla mina vänner är så oerhört bra.
Ni är verkligen värda guld.
Puss på er!

2 kommentarer

sara

21 Jan 2011 11:07

Älskar dig med hjärtat, ord finns inte

Mikaela

21 Jan 2011 12:11

Alltid! <3

Loveuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu <333

Kommentera

Publiceras ej