Dag 2 -Min familj

1kommentarer

Jag bor hemma hos min mamma.
Det är hon (Kristina), hennes sambo (Lasse) och jag.
Men vår hund räknas väl också in i familjen, lilla Tessi!

På helgerna är jag hos min pappa.
Då är det oftast jag, pappa (Bosse) och hans sambo (Pia) +katten Felix.

 
Sen har jag en bror, Jimmy 28 år, som inte bor hemma. Han har en egen familj att ta hand om nu.
Även fast det var väldigt länge sen han flyttade hem ifrån, så har vi kontakt.
Det var väl ett tag som vi inte hade så bra kontakt, men det förändrades när han fick familj.
Han & Freja (hans ex) fick en dotter för mer än 3 år sen.
Det är min brorsdotter, Johanna, hon är underbar.
Världens sötaste tjej
Men Freja känns även som en i släkten, eftersom vi fortfarande har så bra kontakt. 

Men i övrigt har jag en väldigt liten släkt.
Jag har två kusiner, som jag aldrig har träffat.
Och den enda mor/farföräldern som finns kvar är min mormor! 


Men mamma & pappa:
Ni är dom som betyder Allra mest.
Jag skulle inte kunna ha bättre föräldrar än er.
Ni stöttar mig och hjälper mig
.
Ni är bäst!
Jag älskar er!


 

1 kommentarer

Kristina Franzen

19 Jan 2011 20:53

Både Pappa och jag är världens stoltaste föräldrar till en undrebart snäll och duktig dotter,så det är klart att vi ställer upp på dig och stöttar dig i vått och torrt!ÄLSKAR DIG MIN DOTTER

Kommentera

Publiceras ej