PLAYA DEL INGLÉS

0kommentarer

Efter en veckas perfekt semester så förstörs allt. Sista kvällen försvinner min kamera & mobil...och dagen efter när vi ska åka hem, blir vårat flyg försenat 7 timmar. Kändes riktigt bra..eller?

Nej men okej. Inte så negativ nu va! Jag har haft en underbar resa till Playa del Inglés med Mikaela. Så himla minnesvärd, kommer inte glömma någonting!!! Resan var otroooolig, har inte kunnat blivit bättre (förutom mina stulna föremål då).

I början av veckan var det sååååå jobbigt med alla "Canarier" som jagade oss med sina biljetter hit och dit. Vi som inte skulle gå på något sånt, men det gjorde vi ju. Fast vi blev inte lurade..fick 2 biljetter till "nattlivet" i Playa. Så det var gratis fest varje kväll. Lite nice va!? Gratis drinkar & shots. Och under resan fick vi med oss 3 olika tröjor, efter våra "bar-rundor".
KASBAH är helt klart bäst. Det är där allt händer ;)

Mycket sol & lite bad i det underbara vädret och värmen. Och massa shopping till bra priser blev det också. Har även träffat massa nya underbara människor där nere :)
Kändes lite konstigt att komma hem till snö & kyla, men ändå, när man tänker efter: OMG VILKEN RESA DET VAR!!!
Jag lovar, dit ska jag fler gånger ;)

Men det är tack vare min gulliga Mikaela som den här resan blev så bra. Aldrig utan dig min bästa vän! ♥ 




[Kan ju hoppas på att jag kan få låna någon (av de få) bilderna som mikaela tog]

PUSS SÅ LÄNGE!

Kommentera

Publiceras ej