Ovärt

0kommentarer

Så ovärd skoldag idag!

Vi valde iaf att börja kl 10 idag, så vi fick lite sovmorgon. När vi kommer till skolan fortsätter vi med vårat arbete, och börjar göra i ordning alla kvitton från Tjeckien & England, som vi måste redovisa för att få pengar för mat & transport... Det tog flera timmar det där med kvittona, och än är vi inte klara...Jobbigt att sortera alla gemensamma kvitton som vi har. Kl 14.00 valde vi att sluta, o sen tog jag cykeln hem och fortsatte med mina kvitton hemma.
Nu är iaf jag klar med alla mina, blev inte så mycket pengar som jag hade trott att jag skulle komma upp i, men det blir säkert bra ändå! Haha, 6 kvitton från Subway i England...Var jag stammis där eller?

Så, nu är denna skoldag över. Vill åka iväg och träna, men nej det går inte för jag är fortfarande förkyld..Att det aldrig kan släppa :( Måste få träna nu!

Kommentera

Publiceras ej