Jag ber om ursäkt, igen

0kommentarer

Nää det här går inte, jag håller ju aldrig mitt löfte om att blogga ordentligt! Men jag vet ju inte vad jag ska skriva om, och har haft dåligt internet i helgen o så (kan ju skyllla på det iaf)

Påskhelgen var helt underbar...Den började hos pappa på skärtorsdagen & långfredagen, då käkade vi massa gott & njöt av solen! De resterande dagarna tillbringade jag i Vilsta med mamma & lasse (och Tessi så klart) i husvagnen. Vädret gick verkligen inte att klaga på, så det har blivit en hel del stek i solen... Även promenader med hunden, träffat min bästa vän (cyklat runt hela E-tuna) och umgåts med moster min +Svenne då & mormor!

Äntligen är det vår, lovely ♥


Tack för påskägget pappa & Pia!



Mästermålarn Rebecka alltså! Gulliga ägg va? ;)

GRILLAT! ♥

Vilstabacken med några snöhögar kvar, kändes ju ganska konstigt när det var så varmt ute!


Kommentera

Publiceras ej