I'm back

0kommentarer

Nu är min utlandsprakik över! Så nu kanske jag kan få igång min blogg som vanligt igen, änligen...

Min resa till England har varit bra. Helt okej praktik, billig & bra shopping, men ingen bra planering tyckte vi. Det var aldrig någonting som hände, alltid praktik på vardagarna och sen fick vi inte göra nånting mer. Vi shoppade, men vi fick ingen kontakt med någon i England. Men men, det var kul att få komma till England -Chesterfield :)

Det var sååå skönt att få komma hem igen, alla längtade hem! Nu kan man ta det lugnt och få in vardagliga rutiner igen. Jag har saknat Sverige, & Eskilstuna...

Så, nu är 5 veckors praktik över. Nu är det gjort, och det är verkligen ett minne för livet!

Jag, Emelie, Madde, Amanda, Tom, Alex & Hampus...bra jobbat!











Frukosten varje morgon: Yoghurt+flingor, juice, te, frukt, bacon, ägg, toast & crossainter!

Turister i högsta grad




Kommentera

Publiceras ej