Home sweet home

0kommentarer

Nu kan jag äntligen få blogga!
Igår kom vi hem till Sverige igen, då åkte jag direkt till pappa och sov över där tills idag. Så nu har jag äntligen fått träffat min familj igen ♥  

Det var tråkigt att lämna Tjeckien, men det känns bra att vara hemma ett tag nu! Bäst att njuta av den korta stunden man är i Sverige...Jag har iaf haft 3 riktigt bra veckor i Tjeckien, men bra sällskap. Praktiken var kanske inte den bästa, men vi har träffat massa underbara människor, och kunnat shoppa billigt också! Jag gillar Tjeckien, och jag skulle säkert kunna åka tillbaka dit :)

Nu väntar 2 dagar i Sverige, sen åker vi iväg igen. Nästa destination är England! Där stannar vi i ungefär 2 veckor, ska bli riktigt nice :)











Tack allihop för en bra resa till Tjeckien! Snart drar vi till England, och gör en lika bra resa där ♥

Kommentera

Publiceras ej