Julen 2010

0kommentarer

Lite bilder från julfirandet!


Julen hos pappa firades med pappa, Pia, Ida (& Pias syster+familj, lite senare)
...och min katt så klart!
Så vi va 10½ st.
Först god jul-mat.
Sen Kalle Anka.
Sist julklapparna & fikat!
Mysigt.

Gulliga Felix♥


Massa god mat!




Ingen jul utan glögg & pepparkakor, eller?
Choklad & Chili-glögg, helt okej!


Det va inte bara under granen det fanns massor med paket...
Våran icke levande jultomte :)


Så mycket go'saker...Pepparkakor, tårta, pannacotta, chokladmousse, ris á la malta, brownies.
Ja, allt möjligt verkligen!


Idag firade vi jul hemma hos mamma!
Det var jag, mamma, Lasse, Moster & Brorsan!
Lika god mat här.
Sen öppna julklappar så klart.
Och sist sitta å moffa i sig massa godis och fika.
(Jag mår illa, tror jag har ätit lite för mycket, både igår & idag)

Våran & mosters söta hund med tomte-luva på ;)


Lite cool julklapp av mig till mamma va?! :)
En dusch, som lyser..hur många har en sån?


[ Bilder på julklapparna får ni vänta på ]
Det kommer imorgon :)
Puss så länge♥

Kommentera

Publiceras ej