Idol

2kommentarer

Jaha, då har man kollat på idol nu de senaste timmarna.
Jay & Minnah gick till final.
Jay va helt rätt, men inte Minnah.
Det skulle ju varit Olle som gått vidare...
Han va bäst!
En Gotlänning, hur vanligt är det liksom?!?
Han var unik och skulle ha vunnit hela idol, enligt mig iaf ;)
Aja nu är det som det är, och jag får vara besviken!

Godnatt. Imorn är det ingen lugn dag, skulle jag påstå.
Träffa mormor som äntligen har kommit hem igen.
Sen träffa mitt busfrö som jag har längtat efter till tusen♥

Tänkte hinna plugga lite också,
men det får vi väl se hur det blir med den saken. haha


2 kommentarer

sara

04 Dec 2010 11:18

och mig apa :(

izza

07 Dec 2010 12:57

Håller med om att Olle skulle bytt plats med Minnah! :o Grymt snygg är han meed ;)

Kommentera

Publiceras ej