Dagen i Sthlm

1kommentarer

Nu är jag hemma
efter en lång shoppingtur
med Elaine, i huvustaden!
Mycket folk, långa köer.
Blev inte så mycket shoppat,
men det var kul ändå :)
Mat på Pizza Hut
och fika på Waynes.

Ibland gillar jag att bo i E-tuna.
Typ det enda tåget som gick enligt tiden.
Nästan alla andra var försenade eller inställda.
Men inte till Eskilstuna, bra där!

Höll på o bli lurad på 50 kr.
Eller alltså
jag skulle köpa en tröja, som det stod kostade 99:-
Men i kassan sa dom 149:-

Jag: Men det står 99:- på prislappen (rea)
Kassörskan: Det är nog felmärkt
Jag: Men det står 99:- på alla andra likadana.
Kassörskan: jaha.
Sen kollade hon igenom alla papper på rea-varor
Kassörskan: Vart hittade du den?
Jag: Där borta, där det står Top/Klänning 99:-
Kassörskan: Okej, den hänger nog fel.
Jag: Om den kostar 149 ska jag inte ha den.
Kassörskan: Okej, du får den för 99:-

Bra att stå på sig ibland!
Tyckte det var helt rätt.

Men har iaf köpt 2 toppar/tunikor.
Lite söta sådär!

1 kommentarer

H A N N A - [f o t o, m o d e, m i t t l i v]

28 Dec 2010 22:55

fin blogg! Älskar den sista klänningen ;)

Kommentera

Publiceras ej