tjugonionde augusti.

0kommentarer

Hejhej .

Nu har jag unnat mig ett varmt bad med hårinpackning å sånt lyx.
Tänkte göra en snabb ansiktsmask också!

Imorron börjar skolan, på riktigt. Ska faktiskt bli kul. Fast ja har ju inte direkt så många lektioner. Först blir det 2 lektioner som går ihop till 1, för vi skulle tydligen kolla på nån film.
Jag lär ju somna (hallå, vem orkar kolla på film direkt på morgonen?!) ... Sen på eftermiddan har jag Bageri-lektion, efter flera timmars lång hål-timme. Men ska bli spännande å börja baka lite i skolan :)

Neeeej, nu glömde jag bort tiden på mina ägg som jag precis kokade. Det är inte första gången (den här veckan), hoppas dom inte blev överkokta som förra gången. Det återstår väl och se. Duktiga Becka, eller inte!

Ha det bra!


Både Gemma & Svenne var här förut. Man kan ju nästan börja kalla det hund-dagis det här, 3 hundar liksom.

/R

Kommentera

Publiceras ej