En ny favorit.

0kommentarer

hejhej .

Nu är jag hemma igen, och jag är riktigt nöjd med resultatet i mitt hår !
Hon klippte precis så som jag ville ha det, PERFEKT :)
Så jag har äntligen fått en favorit som jag ska gå till nästa gång, o nästa o kanske till och med nästa...
Jag har aldrig riktigt haft någon som jag har varit fast vid, bara bytit salong hela tiden. Men nu känns det bra !
(Bild på resultatet kanske kommer senare)

Såå, nu ska jag städa (som aldrig blev av igår kväll) .. sen, jaa..ska vänta på att Sofia ska sluta skolan (hmm, redan börjat lixom) haha, men vissa gymnasium är ju lite speciella ;) Så då ska jag träffa henne, typ ett år sen?!

Inte så långt kvar tills ja heller börjar skolan, 1 vecka & 4 dagar.. men jag saknar skolan?!? Så det blir lite rutiner igen, det behövs!


/R


Kommentera

Publiceras ej