Nu räcker det med snö...

0kommentarer

Jahaa, skolan gick väl bra .. fick MVG på varmköksprovet! Stolt :) Vi städade lite grann o sen fick vi sluta vid 10!(rekordtid)

Jag väntade på Sara som inte slutade förän 11, sen gick vi på stan o shoppa..
när vi gick mot stan var det ishalt på marken, o ja trodde att Sara skulle ramla bara för hon höll på o halka flera gånger, men nejnej......det var jag som ramla :O Fyy asså!
Men iaf, jag köpte hur mycket som helst på stan, men det är bra!..det blev mest julklappar :)

Sen skulle vi ta 12.35 bussen från stan, men nej..den kom aldrig!!! Så vi fick stå där ute o frysa -.- 
Då blev det att vi skulle ta 12.55 bussen istället men det kom inte den heller........
Så vi fick stå ute i snöovädret i över 40 minuter :O dryyyyyyyyyygt!
Bussarna hade tydligen fastnat i snön nånstans, men jag gillar inte dom i alla fall..
o inte snön heller!!!

Nää, nu ska jag slå in julklappar o försöka glömma allt det där!
O jag som ska ut i snön senare igen, usch.

Ikväll ska jag på Ida's dansavslutning, trevligt :)

byebye

Kommentera

Publiceras ej