God Jul!

0kommentarer

Då var det julafton idag då =)
Jag vaknade vid 9 av att mamma sa God Jul till mig, då blev det att gå upp o äta en mysig frukost med henne..Det stod ett paket på bordet som jag fick öppna, o det va juh så klart min efterlängtade kära nya mobil!!! En Sony Ericsson w995..den är riktigt snygg o bra också.
Sen fick jag städa lite grann, bara för jag inte hann det igår..men det gick ganska snabbt.
Duschen efter det, o sen göra sig i ordning!
Vid tolv öppnade mamma o jag våra julklappar som låg under julgranen, det var en hel del..hihi
Jag blev jätte glad för julklapparna! Jag fick b.l.a :

-en MOBIL!!!
-en soda streamer + smaksättning
-pengar
-the sims 3
-godisask
-rosa grytlappar
-rosa muffinsformar
-britney spears nya parfym


Tack <3

Vid 2 åkte jag till pappa, där blev det att kolla på Kalle Anka o hans vänner klockan tre..tradition you know ;)
Efter det åt vi massa julmat, muums! Det var allt möjligt på bordet =)
Man blir alltid lika mätt!
Sen blev det att ta det lugnt en stund, innan "tomten" kom..Granen va fullproppad med julklappar..hehe
Det största paketet va t.o.m till mig ;) o jag blev lika glad för klapparna som jag fick hos pappa, som hos mamma. Jag fick:

-väska
-Bok "genom din ögon"
-lite godis
-massa olika hygienprodukter
-dvd "idol"
-make up penslar
-pengar, endast till kläder =)
-en stor rosa resväska (min andra va för liten för att mig, har alltid för mycket kläder med mig utomlands) :D
-en resa till Ullared i maj
-en resa till MALLORCA!!! wiiiie



Efter julklappsutdelningen gick vi ut o bada i badtunnan! Så himla skööönt... o jämt pappa o ja o komma på knäppa idéer, vi sprang till snön o gjorde en snöängel, fyyyy va kallt det var..men riktigt kul ;) Pia vågade inte, så hon fick ta kort istället =) o Ida hade ingen bikini med sig ^^
Nu har vi varit inne en stund, o nu ska vi dricka lite glögg..

Lägger ut lite bilder imorn!
Trevlig julafton iaf! tack för allt <3

Kommentera

Publiceras ej