28 december

1kommentarer

I lördags gjorde jag nog inge speciellt, bara var nere på mellandagsrean med Mickis o shoppa lite :D
Köpte ett par byxor, 2 tröjor, en sjal o örhängen! Billigt =)

Igår åkte jag, mamma o Lasse till Stocholm för att hälsa på lasses son o familj.. trevligt!
Vi fikade o pratade mest bara, sen åkte vi hem vid 4. När vi kom hem till Eskilstuna igen käkade vi på Ming, mums mums..
Sen iväg o sola med Mikaela, hur skönt som helst asså..älskar verkligen värme! Så det var vekligen inte sista gången, hehe..kanske blir på onsdag till o med ;)
Efter det drog vi hem till Mikaela, skulle sova där... najs <3
Vi somnade väl kanske vid halv tre, sen gick vi upp vid halv elva =)

Jag åkte hem vid halv 2 kanske, då träffade jag Freja o Jojjo..så vi lekte i snön, blött men kul ^^
O ja gjorde verkligen en skit snyyygg snögubbe, men sen blev den mosad..stackarn :(

När vi kom in igen, sjöng Jojjo o jag SingStar, haha <3
Hon är juh för söt, den där brorsdottern ;) 
Nu är min moster o hennes hund här också, så det är huset fullt typ!
Jag ska vara hundvakt åt Svenne ikväll o hela dagen imorn, så det blir inte att göra nått speciellt imorn då..kanske städa?!? det behövs nog...



hahaha, min fin fina snögubbe ((;

1 kommentarer

Freja

29 Dec 2009 23:33

Vist e ja en grym fotograf? Not!!:P

Kommentera

Publiceras ej