Dålig uppdatering..

0kommentarer

Har inte hunnit blogga nånting dom senaste dagarna, men det får jag väl ta igen nu då!
Fast det har inte hänt något speciellt egentligen.

I onsdags var det matteprov, o jag fick full pott..hihi :)
På tordag'n hade vi egentligen inga "vanliga" lektioner, så de va skönt!

O igår var det skolavslutning, skönt att vara ledig några veckor nu :D det behövs!
Det vart först att gå till aulan o lyssna på lite musik och så där, sen gick vi till klassrummet och fiika!
Efter fikat hade jag, Sara, Mikaela, Elaine, Elin & Felicia julklappsbyte..haha, o vi blev tre par som bytte med varandra.. :
1.Sara- Elaine
1.Elaine- Sara
2.Jag- Felicia
2.Felicia-mig
3.Elin-Mickis
3.Mickis-Elin
                   hahah, att det kunde bli så..men men :)   Tack Felicia <3

(Min julklapp från Felicia, presentkort på Gina 70 kr & en ansiktsmask<3)

(cool kapsyl!)

(ooj, det är inte fullt förrän det rinner över!)

Idag
har jag vart hundvakt åt Svenne igen, alltid lika kul <3
Senare ska jag till Mickis, där några från både HR1A & HR1B är..kuul :D
<3

Kommentera

Publiceras ej